A Secret Weapon For دستگاه تصفیه آب زینود

Wiki Article

همچنین فیلترهای کیسی کمیاب بوده و قیمت های بیش از اندازه ای نیز دارند و اغلب شرکت های تصفیه آب، خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای سیستم های کیسی در نظر نمیگیرند.

تصفیه ی آب لوله کشی برای تولید آب آشامیدنی شامل حذف آلاینده ها از آب خام تصفیه نشده برای تولید آبی است که به اندازه کافی خالص و سالم برای مصرف انسان بدون هیچ گونه خطر کوتاه مدت یا طولانی مدت باشد و هر گونه اثر سو برای سلامتی نداشته باشد. به طور کلی، بیشترین خطرات میکروبی با نوشیدن آب آلوده به مدفوع انسان یا حیوانات از جمله پرندگان همراه خواهد بود. مدفوع که در خاک های زیر زمینی با آب شهری محلول میشود منبعی از باکتری های بیمازی زا، ویروس ها، پروتوزوهاها و کلمینت ها است. از بین بردن و تصفیه عوامل بیماری زای میکروبی از آب ضروری است. معمولا با استفاده از مواد شیمیایی همچون کلر، مواد جامد معلق، باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها، قارچ ها و مواد معدنی بیش از حد همچون آهن و منگنز از آب حذف میگردند. مواد جامد و مضر محلول در آب، آسیب بزرگی به سلامت چندین کشور توسعه یافته که کمتر به تکنولوژی تصفیه آب دسترسی دارند وارد مینماید.

ما به آب زندگی دوباره میدهیم ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد فروش پایان یک معامله نیست شروع یک تعهد است

• نیترات بعنوان یکی از خطرناک ترین آلاینده های آب شناخته شده است. حتی پس از تصفیه آب در تصفیه خانه های شهری نیترات از بین نرفته و حتماً برای حذف آن از آب مصرفی، به دستگاه تصفیه آب مجهز به فیلترهای پیشرفته نیاز است.

در ادامه بهترین مارک های تصفیه آب که از نوع قلیایی می باشند را معرفی خواهیم کرد. این دستگاه ها از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و مطرح تایوانی هستند که در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند و در ایران نیز از پر فروش مدل های تصفیه آب می باشند.

دستگاه های سرشیری در واقع یک مرحله ای میباشد که تنها با دارا بودن فیلتر پلی پروپیلن رسوبات بزرگی که قابل ته نشین شدن ته لیوان آب باشند را حذف میکند. این دستگاهها عملا کار چندانی برای پاکسازی آب برای آشامیدن انجام نمیدهند و از نقاط ضعف آنها نیز نصب بر سر شیر ظرفشویی است که برای تمام موارد شست و شو، نوشیدن آب و هر گونه استفاده دیگر از شیر ظرفشویی آب از فیلتر عبور میکند به همین جهت سریعا اشباع میشود.

• فیلتر ممبران :وظیفه حذف کلیه مواد شیمیایی و آلی مانند نیتریت‌ها و نیترات‌ها را بر عهده دارد و فقط اجازه عبور به مولکول های خالص آب را می‌دهد.

از دیگر خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا، امکان خرید قسطی با شرایط بسیار ویژه برای ساکنین تهران و کرج میباشد.

ما به آب زندگی دوباره میدهیم ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد فروش پایان یک معامله نیست شروع یک تعهد است

خود دستگاه هم ازهمه نظر به خوبی کارمیکنه ومزه وطعم آب خوبه وشفاف وگوارا هست.

• همانطور که می‌دانید آب مصرفی از طریق لوله کشی های گسترده از تصفیه خانه ها به سایر check here نقاط شهر ارسال می‌شود.

بر روی دستگاه های مینروا یک گیج فشار روغنی قرار دارد. فشار باد مخزن با آن تنظیم میشود. اغلب فکر میکنند داخل این گیج آب پر شده و خراب شده است اما این گیج های فشار روغنی هستند و برای افزایش طول عمر آنها در داخل محفظه آن روغن پر میشود تا عقربه آن دقیق تر عمل نماید.

از دیگر مدل های برند سی سی کا در بازار ایران میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

این مسئله طبعا باعث گیج شدن خریدار می‌شود و نمی‌تواند دستگاه اصلی و کیفیت مناسب را تشخیص دهد.

Report this wiki page